خرید رپورتاژ
نوشته شده توسط : غریبه

حالت عکاسی نجومی به‌صورت غیررسمی به پیکسل‌های قدیمی گوگل اضافه شد آی‌تی‌من رپورتاژ یکی از روش های جدید بازاریابی محسوب میشه که در آن تبلیغ به شکل گزارش به مخاطب نشون داده میشه و تمام سعی نویسنده رپورتاژ بر این است که جنبه اطلاعاتی متن بسیار عمیق تر و مورد توجه تر از جنبه تبلیغاتی باشد. این بازه تا پیش از این، تا سقف ۲۰ گیگابایت ترافیک و ۲۰ هزار درخواست بود.

نکته مهم این است که خرید رپورتاژ یک یا دو سایت قطعا تاثیرگذار است ولی نباید انتظار بالایی از فیدبک آن داشته باشید . ریپورتاژ خبری به طور دقیق تر یعنی، متنی چکیده با حدود ۳۰۰ تا ۸۰۰ کلمه و چند کیورد که به وب سایت شما لینک می شوند , در واقع این نوع تبلیغات نوعی تبلیغ غیر مستقیم است که هم بازدید کنندگان را در قالب یک محتوای روزانه ترغیب به استفاده از خدمات و محصولات شما می کند و هم اینکه رتبه ی کیورد های وبسایت شما در محتوای منتشر شده در موتور گوگل با این نوع تبلیغات بالاتر می روند.

مانیس در به عنوان تامین کننده و ارائه کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای از جمله درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی و… یکی از راهای گرفتن رپرتاژ خبری و رپرتاژ آگهی مراجعه به سایت های خبری و گرفتن رپرتاژ خبری از این سایت ها است که خب با توجه به اینکه معمولا ارتباط برقرار کردن با این وب سایت ها و هماهنگی با مسئولان تبلیغاتی کمی وقت بر هست و باید با توجه به وضعیت فعلی رنک و رتبه سایتتان اقدام به گرفتن رپورتاژ خبری کنید تا به جای سود رساندن به خودتان ضرر نرسانید.

مشاورین ما یه پلن درست و حسابی برای کسب و کار شما می چینن و شما همون اول کار با نتیجه نهایی روبرو می شین. دانلود رایگان کتاب کاریز فروش، آنچه فروشندگان حرفه ای به شما نمی گویند

رپورتاژ خبری یا رپورتاژآگهی یک مصاحبه یا گزارش است که برای معرفی اشخاص یا برندها در وبسایت های خبری و خبرگزاری ها استفاده شده و در بخش سئو سایت و تبلیغات اینترنتی تاثیر فراوانی در معرفی این موارد دارد انتشار و لینک برخی کلمات و تصاویر در آن به سایت اصلی باعث معرفی و سبد بهبود رتبه گوگل می شود. پال بوچت، سازنده و مغز متفکر سرویس محبوب جیمیل، توصیه‌ی جالبی درباره‌ی محصول به استارتاپ‌ها می‌کند: بهتر است تعداد کمی کاربر را بسیار خوشحال کنید تا اینکه تعداد زیادی را کمی خوشحال کنید.

* شناسه کاربری فرمت ایمیل صحیح نمی باشد * رمز عبور فراموشی رمز عبور ریپورتاژ آگهی چیست ؟ توجه فرمایید که در روز های پنج رپورتاژ و رپورتاژ سفارشات خرید رپورتاژ آگهی که برای این رسانه ثبت شده اند ممکن است درج نشوند زیرا در اواخر هفته ممکن است برخی از رسانه ها با تاخیر انجام شوند و سفارشات در روز های تاخیر به روز بعد کاری موکول خواهد گردید.

در ابتدای متن خود مکان دفتر کارتان را قید کنید و در مقدمه متنی مختصر راجب کارتان بنویسید و در پایان متن اطلاعات کامل محل کار و شماره های تماس و لینک سایت خود را ذکر کنید .هر گز متن خود را از دیگر آگهی ها کپی نکنید و صرفا" هم فقط تبلیغات انجام ندهید متن خود را کمی به حالت خبری بنویسید اگر متن شما برای مخاطب جذاب باشد و در سایتهای دیگر از آن استفاده شود برای شما بسیار مفید است. به طور حتم اگر شما در صفحه اول نتایج جستجو نیز نباشید رپورتاژ آگهی میتواند به شما در کسب جایگاه بهتر کمک کند ولی زمانیکه شما جایگاه مناسبی در عبارت هدف کسب نکرده اید یعنی هنوز ابزارهای مهم تری مانند کامنت مارکتینگ و تولید محتوای ارزشمند را به خوبی در آن صفحه استفاده نکرده اید. از پذیرش سایت هایی که به طور مستقیم در رقابت با این سایت هستند معذوریم.

من مشتریان دارم که به طور ماهیانه از من رپورتاژ آگهی تهیه میکنند سایت های خیلی معتبر ایرانی که شاید نخوان اسمشون رو ببرم. اما جالبهه که اینها از کلمات طولانی به لینک ها استفاده میکنند و اینکه همیشه یه لینک به سایت خارجی و دو لینک به سایت خودشون در رپورتاژ هاشون هستش. در واقع مسئولیت رایاطرح پس از ارائه گزارش کار و لیست صفحاتی که رپورتاژ و بک لینک شما در آن قرار گرفته است به اتمام رسیده و باقی کار در اختیار گوگل میباشد.

سلام ما قراره یه رپورتاژ رو شریکی بخریم بعد از لینک های هر دو سایت مختلف داخلش استفاده کنیم. خواستم بدونم نظرتون راجب این کار چیه ؟ در واقع این سرویس کاملا منطبق با اصول و دستورالعملهای خود گوگل است. صفحه اصلی سایت معمولا با عبارات دشوار و پرجستجو هدف گذاری میشود و رپورتاژ آگهی آنقدر تاثیرگذار نیست که بتواند سایت شما را در این دست کلمات ارتقا دهد.

- هزینه تبلیغات دوره ایی به صورت کامل در ابتدا دوره دریافت می شود. بنرهایی که از تصاویر ترسناک یا دلخراش استفاده می کنند و همچنین هرگونه بنری که از تصاویر زنان استفاده ابزاری کرده باشد. با استفاده از بررسی های مورد متعدد و آنالیزهای دقیق روی رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر فارسی به این نتیجه رسیده ایم که هر چقدر جایگاه شما در آن عبارت بهتر باشد تاثیر و ارزش رپورتاژ آگهی برای آن صفحه بیشتر خواهد شد. هدف ما رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای کشور عزیزمان است.
ماخذ:

خرید ریپورتاژ معتبر چه فایده ای دارد؟

رپورتاژ آگهی معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

رپورتاژ آگهی یعنی چه؟





:: برچسب‌ها: خرید رپورتاژ ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: